Друк

Заправка компресора кондиціонера

Система кондиціонування автомобіля потребує належної до себе уваги, як і будь-яка інша система чи частина автомобіля, і відповідного технічного обслуговування.

Необхідні роботи для підтримання справності кондиціонера: діагностика, заправка, ремонт і дезінфекція (за необхідності).

Розгляньмо детальніше процес заправки автокондиціонера.

Якщо система в нормі, холодоагент може витікати із системи через природні причини (від зміни температури, вібрації та інших факторів). У випадку протікання необхідно заправити чи дозаправити кондиціонер, в залежності від кількості холодоагенту, що бракує.

Якщо необхідно провести діагностику кондиціонера, то його заправка може бути здійснена як супутня операція.

Для заправки кондиціонера, як і будь-якого іншого холодильного обладнання, використовується холодоагент. Це речовина з низькою температурою кипіння, котра переносить теплову енергію під час циркуляції в контурі вашого кондиціонера. Фреон R12, що використовувався раніше в кондиціонерах, містив хлор, який згубно спливає на навколишнє середовище, тому в подальшому він був замінений на фреон R134a, в основі якого міститься фтор. Переважна більшість автомобілів, після 1993 року випуску, комплектуються кондиціонерами, що працюють на новому типі фреону. Холодоагенти різних марок змішувати категорично забороняється.

ska