Друк

РУЛЬОВА РЕЙКА - Заміна

Заміна рульової рейки

Кожний власник автотранспортного засобу на різних етапах стикається з неприємним явищем – появою стороннього звуку (стуку) з-під середньої осі. Спочатку він практично нечутний – ледь розрізняється під час проходження маленьких нерівностей дорожнього покриття. Та з часом стук значно посилюється і починає досить суттєво через кермо віддавати у руки водія. Це явище є однією з найхарактерніших ознак поломки рульової рейки. Додатковим доказом наявності проблеми слугують маслянисті плями трансмісійної рідини, що залишаються на місцях стоянки автотранспортного засобу. У разі виявлення подібної поломки та діагностики наявних несправностей існує два виходи: ремонт чи повна заміна кермових рейок.

Основними факторами, що впливають на швидкість зносу деталі є безвідповідальні водії та погані дороги – чим гірша якість дорожнього покриття, по якому їздить автомобіль, тим швидше зіпсується рульова рейка. Значна кількість на дорогах ям, вибоїн та дорожнього пилу з часом призведуть до появи протікання. Значно впливає на зменшення терміну експлуатації кермової рейки ігнорування правил експлуатації самими власниками автотранспортних засобів. Факторами ризику, що впливають на швидкість виходу з ладу рульової рейки, являються парковка на морозі автомобіля з вивернутими колесами та неналежний контроль за заміною гідравлічної рідини.

Якщо Ви виявили поломку рульових рейок, необхідно визначитись: буде проводитись ремонт чи повна заміна пошкоджених рейок. У даному випадку найкраще дослухатись до порад висококваліфікованих фахівців, які порадять найраціональніший вихід конкретно з Вашої ситуації. Наприклад, якщо сама рейка перебуває у хорошому та робочому стані і може ще довго прослужити, а сильно зносились чи поламались лише певні її складові, логічно буде вдатися до ремонту, а не до повної заміни рульової рейки. Якщо ж в результаті нищівної експлуатації весь механізм зазнав неповоротних змін, в такому випадку краще зробити повну заміну кермової рейки, щоб в подальшому надійно та впевнено почуватись під час водіння авто та контролювати ситуацію на дорозі.

Процес заміни кермових рейок досить тривалий та складний і самотужки з ним впоратись достатньо важко. Досвідчені фахівці «ГУР Автосервіс» продіагностують будь-яку поломку рульової рейки та підкажуть найефективніший спосіб вирішення проблеми. У нас Ви отримаєте якісне та швидке обслуговування на сучасному обладнанні.

Друк

РУЛЬОВА РЕЙКА - Ремонт

Ремонт рульової рейки

Одним із найважливіших елементів цілісного механізму управління автомобілем є рульова рейка. За її участі проходить перерозподіл зусиль, що докладаються до керма для управління колесами. Саме тому, якщо виявляються несправності під час діагностики, вони обов’язково будуть усунені фахівцями нашого автосервісу.

Основні компоненти рульової рейки:

  1. зубчастий вал – найголовніша та найвідповідальніша частина кермової рейки;
  2. опорна втулка;
  3. золотниковий механізм.

Залежно від рівня зношення та пошкодження деталей та складових, ремонт кермової рейки у часі може тривати від декількох годин до декількох днів.

Ремонт рульової рейки – це скрупульозний та складний процес. Він вимагає специфічних знань, умінь та навичок, значних матеріальних витрат та спеціального обладнання.

Висококваліфіковані фахівці «ГУР Автосервіс» проводять діагностику та всі види ремонту рульових рейок за допомогою професійного обладнання та використовують лише високоякісні деталі. Додатково під час здійснення ремонтних робіт видаляються сліди корозії та бруду, що перешкоджають нормально функціонувати рульовому механізмові. Це дозволяє на довгий період часу позбутись різного роду проблем з рульовою рейкою та просто насолоджуватись керуванням свого улюбленого автомобіля.

Етапи ремонту рульових рейок:

  • Розбирання рульової рейки з подальшим детальним промиванням усіх її складових;
  • Заміна тих деталей рульової рейки, які вичерпали свій ресурс і не підлягають ремонту;
  • Перевірка та очищення зубчастого валу кермової рейки;
  • Заміна на рульовій рейці наступних складових: сальників, пильовиків, кілець та ін.

Основні несправності рульових рейок, які потребують негайного усунення:

  1. Протікання рідини із рульової рейки. Дана несправність виявляється надзвичайно легко, оскільки на місці стоянки автомобіля, при такій неполадці, залишаються плями масла. Додатковими доказами наявності дефекту слугують поява стороннього шуму при обертанні кермового колеса і неприродна важкість керма при повороті. Під час діагностики даної несправності фахівець проводить огляд самої рейки, пильників шлангів та рульових тяг. В разі, якщо виникають сумніви правильності діагностики поломки, проводиться додаткова перевірка рульової рейки за допомогою високого тиску на спеціально призначеному для цього стенді. Наявність протікання рідини також може бути викликана зносом сальників чи корозією або вичерпанням ресурсів на штоці. В такому випадку здійснюється ремонт рульових рейок в частині заміни зношених деталей чи відновлення з послідуючою обробкою валу, в разі, якщо діагностовано його корозію.
  2. Наявність сторонніх звуків у рульовій рейці. Ця проблема легко виявляється як безпосередньо водіями, так і має своє проявлення під час проїзду незначних нерівностей на дорозі у вигляді віддачі у кермо. При такій несправності ремонт заключатиметься у заміні втулок ковзання, що пошкодились чи зносились під час використання.
  3. Люфт рульової рейки. Дана несправність проявляється у появі зайвого вільного ходу на рульовому колесі. Причиною може виявитись люфт, що утворився у робочій частині рульової рейки чи поломка хрестовини рульової колонки. В такому разі фахівцями повністю розбирається рейка та проводиться заміна усіх несправних деталей, що зносились у процесі використання. На сам кінець здійснюється регулювання рейки на спеціальному стенді.

Після закінчення ремонту рейка піддається декільком контрольним етапам перевірки на сучасному діагностичному обладнанні.

Якщо Ви не бажаєте витрачати свій час на очікування закінчення ремонту кермової рейки, повідомте про це наших фахівців і вони замінять рейку на відреставровану аналогічної конфігурації. Це допоможе заощадити Ваш час.

Технологія ремонту-рульової рейки

 remontrr

Деталі, що замінюються за додаткову плату Деталі, що замінюються при базовому ремонті
 
  1. Вал рульової рейки
  2. Корпус рульової рейки
  3. Золотник
  4. Верхній підшипник золотника
  5. Кришка золотника
  6. Середній підшипник золотника
  7. Регулювальний прижим
  8. Пружина
  9. Гайка регулювального прижиму
  10. Трубопровід рульової рейки
  11. Рульова тяга
  12. Пильник рульової тяги
  13. Наконечник рульової тяги
  14. Права втулка
  15. Стопорне кільце
 
  1. Хомут пильника рульової тяги
  2. Ущільнююче кільце
  3. Права втулка ковзання
  4. Сальник силового циліндра
  5. Ущільнене кільце поршня
  6. Ущільнене кільце поршня
  7. Сальник силового циліндра
  8. Втулка ковзання
  9. Ущільнююче кільце
  10. Вкладиш прижиму
  11. Ущільнююче кільце
  12. Ущільнююче кільце
  13. Ущільнене кільце трубопровода
  14. Ущільнене кільце трубопровода
  15. Середній сальник золотника
  16. Ущільнені кільця золотника
  17. Верхній сальник золотника
  18. Ущільнене кільце втулки золотника
  19. Брудознімач

Дізнатись більше про ремонт рульової рейки,
записатись на ремонт Ви можете за телефонами:
+38 (050) 37-888-60, +38 (066) 88-30-707

Друк

РУЛЬОВА РЕЙКА - Діагностика

Діагностика системи рульового керування

1Стратегічно важливий вузол кожного автомобіля - це рульовий механізм, що використовується для зміни напрямку руху транспортного засобу. До складу рульового управління входить рульовий механізм та привід. Кермові механізми поділяються на 3 види: гвинт-гайка, рейка-сектор та черв’як-ролик.

Від функціональності та справності рульового механізму залежить не тільки безпека транспортного засобу та пасажирів на дорозі, але і можливість повноцінного керування автомобілем. Саме з цієї причини потрібно регулярно здійснювати діагностику рульового управління, що дасть можливість вчасно виявити потенційно небезпечні моменти та вжити заходів щодо їх усунення.

Різкі повороти керма під час руху авто та швидке водіння по бездоріжжю сприяють передчасному зносу вузлів рульового управління. Першими не витримують рульові тяги – в них з’являється люфт. Виникнення люфту рульового управління – найбільш поширена неполадка, з якою стикаються наші фахівці при діагностиці рульового механізму. Якщо вчасно не усунути неполадку з’являється підтікання в гідравлічній системі. Тому під час здійснення огляду перш за все необхідно приділяти увагу виявленню саме цієї несправності. Естакада (спеціальна оглядова яма) допомагає дуже швидко діагностувати наявні проблеми при зовнішньому огляді деталей та вузлів, які є основними елементами системи рульового управління.

Початкову діагностику рульового механізму слід розпочинати із огляду переміщення пальців наконечників тяг вздовж осі, що має становити один-півтора міліметри. Поступове повертання керма по черзі в різні сторони допомагає визначити, чи наявний зайвий вільний хід у шарнірах рульових тяг. Сучасне обладнання та діагностичні прилади є незамінними помічниками наших висококваліфікованих спеціалістів при визначенні люфту. Одним з таких приладів є динамометр-люфтомір.

Другою важливою складовою при діагностиці рульового управління, окрім визначення люфту, є перевірка зазорів у шарнірах рульових тяг та зазору у підшипниках рульового черв’яка у відношенні до колонки. У зв’язку з тим, що переважна більшість сучасних автомобілів мають гідропідсилювач рульового управління (сприяє полегшенню керування транспортним засобом), важливо, щоб він був справний та працював безперебійно. Це досягається в основному за допомогою постійного контролю за рівнем масла у бачку та рівня тиску, що створюється насосом під час роботи силового агрегату.

Третім важливим елементом при здійсненні діагностики рульового управління є обов’язкова перевірка надійності та міцності кріплення колонки. Для перевірки необхідно потягнути кермо автомобіля на себе. Якщо під час цієї дії відбувається зсув в напрямку осі, то потрібно додатково перевірити кріпильні болти та, вразі необхідності, підтягнути їх. Для підтримки безперебійного функціонування рульового механізму необхідно постійно стежити за справністю захисних чохлів кульових шарнірів рульових тяг. Захисні чохли призначені для підтримання чистоти всередині шарнірів, тому якщо в них виявляться розриви чи тріщини, наші фахівці обов’язково їх поміняють.

Основні несправності рульового управління:

  • ускладнене повертання керма; при повороті керма чути звуки клацання;
  • під час повороту коліс кермо повертається із заїданнями та ривками;
  • в нерухомому стані транспортного засобу прослуховується стук при погойдуванні керма;
  • під час обертання керма колеса реагують із запізненням – відчувається вібрація керма, рульове колесо має люфт;
  • прослуховується гул з-під капоту під час повертання керма в нерухомому стані авто;
  • кермо тягне вліво/вправо (в одному напрямку рульове колесо обертається важче, ніж у зворотному);
  • різке зниження рівня рідини у бачку гідро підсилювача керма.

Своєчасне та якісне технічне обслуговування на базі нашого автосервісу дає можливість вчасно діагностувати несправність системи кермового управління і здійснити весь необхідний ремонт.

Контакти м. Луцьк
  • м. Луцьк , вул. Теремнівська 29а
  • +38 (066) 88-30-707
  • +38 (068) 88-30-707
  • e-mail: office@gur.in.ua
  • Skype: mr-vanya

Зв'язатися

Контакти с.Муроване
  • с.Муроване вул. Січових Стрільців, 34
  • +38 (050) 825-72-72
  • e-mail: office@gur.in.ua
  • Skype: mr-vanya

Зв'язатися

Контакти м. Ковель
  • м. Ковель , провулок Ватутіна, 9
  • +38 (050) 37-888-60
  • e-mail: office@gur.in.ua
  • Skype: mr-vanya

Зв'язатися